Heb je vragen of opmerkingen?
Wij helpen je graag! Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar klantenservice@moddmakers.nl.
Contactformulier
Mijn bestelling
Als je een account hebt aangemaakt, kun je de status van je bestelling inzien door in te loggen op onze website via ‘inloggen’. Onder ‘Mijn bestellingen’ vind je jouw bestelling(en) en de status daarvan.
Controleer je ongewenste mail of SPAM box. Als je de bevestiging niet kunt vinden en er is geen geld afgeschreven, probeer dan opnieuw te bestellen of neem contact op met onze klantenservice.
Meld schade direct aan de chauffeur en neem contact op met onze klantenservice. Stuur foto’s van de schade, een beschrijving en het bestelnummer.
Neem contact op met onze klantenservice zodat we een oplossing kunnen vinden.
We nemen contact met je op en zorgen ervoor dat het betaalde bedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.
Betalen
Je kunt betalen met iDEAL, creditcard, en andere gangbare betaalmethoden.
Bezorgen
De verzendkosten worden weergegeven in je winkelwagen of tijdens het bestelproces.
Je kunt je bestelling laten bezorgen op je huisadres of een ander adres binnen Nederland. We leveren momenteel nog niet in het buitenland.
Volg de retourinstructies op onze website onder ‘Retourneren’.